Wycieczka do Warszawy

9 maja 2017 roku o godz. 5:15 była zbiórka pod naszą szkołą, po chwili przyjechał autobus. Po  6 godzinach jazdy dotarliśmy do Warszawy.  Pierwszą  atrakcją był Stadion Narodowy. Był piękny i ogromny, zwiedziliśmy go z ochotą. Następnie pojechaliśmy do Muzeum Narodowego, było tam bardzo ciekawie, bo można było zobaczyć np. obraz „Bitwa pod Grunwaldem” i inne wielkie dzieła. Kolejnym punktem wycieczki był Pałac Kultury i Nauki, gdzie wjechaliśmy na taras widokowy i obejrzeliśmy panoramę Warszawy. Następnie pojechaliśmy do Sejmu Rzeczpospolitej Polski, gdzie był pan poseł Wiesław Krajewski, który oprowadził nas po tym wielkim i interesującym budynku. O godzinie 19:00 dojechaliśmy do hotelu, gdzie zjedliśmy pyszną obiadokolację. W kolejnym dniu byliśmy w Centrum Nauki Kopernik, w którym mieliśmy 3 godziny na zwiedzanie, potem przyszedł pan przewodnik, który opowiadał i oprowadził nas po Warszawie. Pierwszym kierunkiem było Stare Miasto. Zobaczyliśmy między innymi Barbakan, Kolumnę Zygmunta, Zamek Królewski, Grób Nieznanego Żołnierza i wiele innych. Potem ruszyliśmy do Parku Łazienkowskiego. Było tam pięknie i zielono. Po zwiedzeniu tegoż miejsca udaliśmy się do McDonalda, następnie wróciliśmy do domu. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni.