krakow

WYCIECZKA DO KRAKOWA KLAS I – III

Wczesnym rankiem 17 listopada uczniowie klas I-III wraz z opiekunami wyruszyli na wycieczkę do Krakowa. Miasto przywitało uczniów piękną, słoneczną pogodą. W Krakowie dołączyła do nas  pani przewodnik, która pokazała nam to piękne miasto. Zwiedzanie zaczęło się od Ogrodu Botanicznego, który mimo pory roku zachwycił dzieci pięknem przyrody. Następnie odwiedziliśmy Narodowy Bank Polski, gdzie dzieci mogły dotknąć prawdziwej sztabki złota!
Kolejnym punktem naszej wycieczki był Barbakan, Brama Floriańska i Rynek. Świetnie bawiliśmy się w Muzeum Podziemnym. Tam też obejrzeliśmy przedstawienie na temat legend krakowskich, zobaczyliśmy jak funkcjonował średniowieczny Rynek w Krakowie, przenieśliśmy się do „innego” świata. Tutaj wybijaliśmy pamiątkowe monety. Następnie zjedliśmy pyszny obiad w słynnej restauracji „Jama Michalika”. Po posiłku kupiliśmy pamiątki i zwiedziliśmy Kościół Mariacki. Potem pani przewodnik zaprowadziła nas na Wawel i do Smoczej Jamy, gdzie pożegnał nas Smok Wawelski.
Zadowoleni wieczorem wróciliśmy do domu marząc o następnym wyjeździe.